Måndag!!

Godmorgon!! Jag har redan varit vaken i två timmar ÄVEN om vi är lediga ifrån skolan idag så har jag varit uppe med tuppen. Idag känns det som att jag har massvis att göra, fast egentligen är det bara att tvätta, handla, stryka och läsa litteraturen som ska läsas denna veckan.

I helgen har jag besökt min hemort (jag bor i Halmstad nu för er som inte visste) där jag träffat min pojkvän, Josefin och min gose kisse Rasmus. Helgen har varit hur mysig som helst och jag har enbart vilat upp mig inför de kommande veckorna i skolan!!

Just det ja.. Jag höll ju nästan på att glömma bort att berätta att jag har varit på en behanling angående zonterapi i ansiktet i helgen!! Fy satan vad ont det gjorde, men jag håller tummarna på att spänningarna i min rygg och axlar släpper :-)

Nää här kan jag ju inte sitta och ruttna, jag har ju massvis att göra idag!! Hejdå :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0